איך מזמינים מתנפחים ליום הולדת?
השכרת מתנפחים דורשת קודם כל החלטה מה התאריך הרצוי של היום הולדת או האירוע.
- מסתכלים באתר ובוחרים את המוצר הנדרש. האתר בנוי כמו קטלוג עם תמונות וכל מידע רלוונטי אחר שיכול לסייע לך בבחירת המוצר שיעשה לך את חווית הבחירה קלה והיעילה ביותר, כמו למשל: גודל המתנפח או המוצר, גילאי הילדים, מחירים ועוד.
- מתקשרים אל מרכז ההזמנות לבירור כל שאלה נוספת ובדיקה עם המוצר פנוי לתאריך הרצוי.
- מזמינים ומשריינים את המוצרים לתאריך האירוע. שריון המוצרים כולל העברת מקדמה של רבע מהסכום בביט או פייבוקס. שאר התשלום משולם ביום האירוע או ביום האיסוף. אנו מתחייבים לספק לך את המוצר בתאריך הנקוב ולא לספקו לאחר ואתם מתחייבים להגיע או לאסוף את המוצר ועבור זה אתם משלמים את המקדמה.
- אנו שולחים לך בהודעה לנייד אישור שההזמנה מעודכנת (כולל הכתובת לאיסוף וכל הפרטים הנדרשים במידה וזה איסוף עצמי).
- באיסוף עצמי - מתקשרים לפני ההגעה כדי שנוכל להכין לך את המוצרים שלך ולחסוך לך זמן.
- באיסוף עצמי - מגיעים ואוספים את המוצרים ומקבלים כל הדרכה רלוונטית. בשלב זה מתבצע התשלום.
- מכינים את האירוע במקום ונהנים - מזל טוב!!
מדיניות השכרה עצמית
- מצופה מהלקוח לעבור על סיכום ההזמנה ששלחנו אליו בזמן השריון כולל סרט הדרכה איך לפתוח ולסגור מתנפח. במידה ויש ללקוח שאלה אנו זמינים בהודעות, בטלפון או בזמן ההשכרה. באחריות הלקוח לבדוק בזמן ההשכרה שהמוצר שהשכיר מתאים לצורכו ושהוא תקין.
- אני משתדלים לספק שירות טלפוני במידה וישנה בעיה בזמן האירוע אבל בגלל עומס האירועים אנו לא מתחייבים לענות אם אכן ישנה בעיה עם המוצר בזמן באירוע, ולכן באחריות הלקוח לשאול כל שאלה רלוונטית בקשר לתפעול המוצר המושכר בזמן ההשכרה ואנו כמובן נשמח לעזור. מרגע ההשכרה ועד ההחזרה הלקוח הוא שאחראי על תפעול תקין של המתנפח או הציוד.
- בדרך כלל המתנפח להשכרה נמצא באירוע מתחת לעץ בפארק או בגינה פרטית ולכן נופלים לתוכו עלים או עשבים. אנו לא פותחים את המתנפח לניקיון בין כל השכרה להשכרה אלה מפעם לפעם לבדיקות תקופתיות. ולכן באחריות הלקוח לנקות את המתנפח מעשבים או עלים במידה והוא עושה בחדר דיירים או במקום סגור (בדרך כלל זה זניח ולא נדרש ניקוי, כל שכן באירוע בפארק שבכל מקרה נכנסים עלים ועשבים).
- הלקוח מתחייב להחזיר את המתנפח במצב תקין כמו שהוא קיבל אותו. ללא קרעים או לכלוכים (במיוחד אוכל). במידה ונגרם נזק למתנפח הלקוח מתחייב לשלם על התיקון או הבלאי (שאריות אוכל יוצרים כתמים שלא ניתן להוריד ולכן נוצר בלאי).
- הלקוח מבין שהמוצרים שהוא שוכר לא חדשים ועברו שימוש בעבר. אנו משתדלים לשמור על איכות גבוהה וסטנדרט גבוה ככול שניתן.
מדיניות ביטולים
- כדי לדחות את האירוע לתאריך אחר נדרש ליצור איתנו קשר ולקבל אישור בכתב (הודעה מהנייד זה בסדר).
- במידה והלקוח מבטל את האירוע מכל סיבה שהיא סכום המקדמה לא יוחזר. ניתנת האופציה לדחות את האירוע לתאריך מוסכם חדש ולהשתמש במקדמה לזיכוי עתידי לאותה השנה (הזיכוי תקף לעד 31/12 של אותה שנה).
- במידה ולקוח מבטל באותו היום או לא מגיע לאסוף את הציוד שהושכר לו הוא יחויב במלוא הסכום.
- יוצא מין הכלל הוא ביטול עקב גשם בחורף ומניעה של התקיימות האירוע. במקרה זה האירוע יבוטל ללא דמי ביטול (כאשר ניתנה הודעה בכתב מראש).
- האירוע מבוטל כאשר ניתנה הודעה בכתב מראש (הכי נוח להודיע בהודעה לנייד 053-3030147) כדי שתהיה ראיה שהאירוע אכן בוטל ללא צל של ספק.
התשלום באתר מתייחס לאיסוף עצמי של הלקוח ולא כולל מע"מ. כמובן שיש אפשרות להובלה והפעלה במידת הצורך למקום האירוע בתוספת תשלום ולפי זמינות המוביל.
השכרת מתנפחים דורשת מהלקוח להיות אחראי להחזרת הציוד בשלמותו ובצורה נקייה.